MissEshaHERE ! =='

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter

Saturday, 3 August 2013

HAPPY sangat-ii

semalam last keje. alhamdulillah dh dapat gaji.bersyukur sgt . then balik rumah parents kat pontian. kesian my abah and my adek-ii sebab sanggup tunggu even dh masuk waktu berbuke . thanks a lot . oke akak dh plan na bg duet raye dekat korang . ma abah , akak ni practical je . tp insya allah ade rezeki utk korg semua . semalam mama masak sedap . sup bebola ikan handmade...fav weyh ! suke gyle..kalau dulu selalu tolong mama wat bebola tu . tp semalam  balik pun dh lmbt..ta sempat..then harini egt na beli brg buat biskut raye . biskud cornflakes and biskut coklat je kot.. oke la tu . sebab ta pandai sgt buat kueh lame-ii. (bukan berlagak tp serious ta pandai) harini dh request kat mama na makan gulai ikan bilis , then terung goreng dgn belacan !wow ! excited weyh ... confirm sedap gyle . ya allah nikmatnya puasa. lagi-ii bile bersama keluarga tercinta . ni la harta dunia akhirat yg ade. insya allah . kalau buah haty ta jumpe ta ape . sebab dh ade family yg cukup membahagiakan . alhamdulillah .

Friday, 2 August 2013

Sabarlah haty ku =='

Saat Kau datang dalam hidupku
Ku sangka ini cinta terakhir
Ternyata malam penuh bintang
Berakhir dengan mendung
Menari aku dengan gelisah
Lagi lagi lagi ku menangis
Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku
Tenang la jiwa iring langkahku
Ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu
Ternyata malam penuh bintang
Berakhir dengan mendung
Menari aku dalam gelisah
Lagi lagi lagi ku menangis
Meski hati sering dilukai
Takkan menyerah aku mencari cinta
Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku
Tenang la jiwa iring langkahku
Ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu
Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku
Tenang lah jiwa… uhh.. uhuu
Sabarlah wahai hati..
Jangan menangis..
Blogger Widgets