MissEshaHERE ! =='

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter

Thursday, 25 July 2013

family tercinta =='

hola . harini just na update pasal my family . yela , ade mama,ade abah ,ade adek ,ade abang ==' . bangge sebab ade mereka semua . alhamdulillah . sejak berusia 22 tahun ni , fikiran pun maken matang . macam2 hal yg dipikirkan . but , family first . dh banyak sgt kot mase yg dihabeskan dgn org laen , bukan dgn amily . now saatnya utk bahagiakan dorg.  insya allah . lepas grade ni , mungkin na keje , then continue stdy . nanti na bli kereta bagai . bukan utk sape , utk life sendiri jugak .hehehe . PENTING ! kalau bukan family , im nothing ==' . MAMA : seorang yang garang ,(takut beb mase kecik dulu lha) ,tp serious mama baek , sporting , penyayang (kuceng pn dia bg makan tw) egt lg dulu mase na spm , ulgkaji mase subuh lepas sahur,mama lha yg teman stdy. egt senang na dpt ke ? MILO ta tinggal beb . mama memang THE BEST ! specialnye mama ni , dia pandai jahit baju tw. beruntung sangat ade mama. baju raye just beli kaen je.selebihnye dia lha yg buat.bg design je.twu-ii siap . ya allah nikmat gyle sebab dapat save bajet . tp kesian jugak kat mama.kena layan karenah anak-ii dia yang 3 org ni.  mama pn pandai masak . cakap jelah na makan ape , mgkin bukan harini dia buat ,tp sok luse mungkin dapat. alhamdulillah .hehehehe..SERIOUS SAYANG MAMA ! ABAH : seorang yang garang jugak. tengok muka pun twu . tapi bukan seperti yang disangke tw.hehehehhe... dia lha org yang paling baek dalam dunia ni . sebab he's only my king in my heart. never be replaced. heheheeh. cakap je na ape , confirm dapat . bukan senang na bahagiakn anak-ii .tp itu prinsip abah. asalkan anak-ii ikut cakap dia , dgr nasihat then belajar rajen-ii ,insya allah. bersyukur dikurniakan abah. abah ta penah mengeluh dgn penat yang dia dapat. bile na raye ni lha , yg buat haty rase sebak.yelah,abah akan usahakan untuk family dia. ta na nampak sikit kekurangan. kesian abah . terima kaseh sebab bersusah payah utk kami . kakak sayang ABAH !
 ni lha insan kesayang yang i ade . BEST I EVER HAD =='

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets